10 روش کسب درآمد از طریق سایت در منزل بدون نیاز به تخصص

10 روش کسب درآمد از طریق سایت در منزل بدون نیاز به تخصص

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بیب بیب بییییب… اصلا مقدمه اینطوری دوست ندارم 🙂 دیگه کیه که ندونه علم پیشرفت کرده و اینترنت اومده و بازار خیلی خوبی برای درآمد زایی داریم؟ خب پس اگر شما هم موافقید یک راست بریم سر اصل مطلب و 10 روش کسب درآمد از طریق سایت در منزل و بدون نیاز به تخصص را توضیح بدیم.

الان که شما دارید این مطلب رو میخونید، سایت های زیادی دارن کار میکنن و مبالغ زیادی به جیب مبارکشون وارد میشه. از اونطرف هم خیلی خیلی خیلی بسیارند کسانی که می خواستن کسب و کار آنلاین راه بندازن و شکست خوردن. اینکه شما جزء کدوم دسته باشید، بستگی به یکسری موارد داره که فقط نام می برم:

  1. میزان آگاهی شما از کسب و کار مورد نظر و همینطور نیاز بازار (مهم مهم مهم مهم…)
  2. میزان تخصص مورد نیاز شما (یا تیم شما) برای راه اندازی کسب و کار و تولید پول!
  3. شانس!
  4. تبلیغات

معرفی 10 روش کسب درآمد از طریق سایت

شاید فکر کنید درآمد زایی از طریق وب سایت فقط میتونه به فروش آنلاین خلاصه بشه. اما باید بگم که اینطور نیست! اینجا 10 روش برای کسب درآمد از طریق سایت رو معرفی میکنم. البته این روش ها خیلی بیشتر از اینهاست اما خب مهم ترین ها اینان:

1- وبلاگ نویسی: هر کسی میتونه با یکی از نرم افزارهای اپن سورس و رایگان مثل WordPress یک سایت راه اندازی کنه و داخلش کلی مطلب قرار بده. راجع به هر موضوعی که علاقه دارید شروع کنید و بنویسید و این نکته رو در نظر داشته باشید که از این کار میشه به چند طریق کسب درآمد کرد که در موارد بعدی به اون می پردازیم.

2- گرفتن تبلیغات: سایت شما اگر محبوب باشه و به طور کلی محتوای جالبی ایجاد کنه که برای خواننده جذاب باشه، تبدیل میشه به جای مناسبی برای تبلیغات شرکت ها و مجموعه های مرتبط با موضوع کاری شما. البته این رو هم بگم که محبوب شدن سایت خیلی هم ساده نیست. باید زمان زیادی برای ایجاد یک سایت خوب اختصاص بدید.

3- فروش خدمات: شما می تونید خدمات خودتون را معرفی کنید و بفروشید. مثلا کسی که علاقه به تعمیرات و تیونینگ ماشین داره، از طریق سایتی که ایجاد کرده میتونه این خدمات رو به بازدیدکننده های سایتش بده و برای اونها کار کنه. این کار کردن حتما نباید فیزیکی (حضوری) باشه. شما می تونید خدمات آنلاین ارائه کنید. مثلا مشاوره در خصوص پرورش فلان گل برای کسی که سایت گل و گیاه راه انداخته.

4- سیستم های همکاری در فروش: میتونید محصولات یا خدمات سایت هایی که سیستم های همکاری در فروش دارند رو تبلیغ کنید و پورسانت بگیرید.

5- تولید محتوا: خیلی ها هستند که برای به روز کردن سایتشون وقت کافی ندارن. شما می تونید این کار که زمان زیادی هم نمیگیره معمولاً رو انجام بدید و کسب درآمد کنید.

6- فعالیت در شبکه های اجتماعی: شرکت ها معمولاً یا وقت کافی ندارن یا پرسنل مناسبی برای این کار در نظر نگرفتن. چرا شما این کار رو براشون انجام ندید؟ حتی از فاصله های دور.

7- فروش سایت: سایت ها هم مثل خونه و ماشین خرید و فروش میشن. شما اگر سایت خوبی داشته باشید حتماً میتونید اگر بخواید اون رو بفروشید. سایت هایی هستند که این کار رو برای شما انجام میدن.

8- فروش محصولات: اگر محصولی دارید که میتونید اون رو آنلاین بفروشید، حالا وقتشه! با راه انداختن یک فروشگاه اینترنتی این کار براتون امکان پذیر میشه.

9- جمع آوری اطلاعات مهم: فرض کنید بانک اطلاعات همه مشاغلی که در سایت های دایرکتوری مثل کتاب اول رو به صورت مجزا جمع آوری کرده باشید. شما می تونید این لیست رو به شرکت های تبلیغاتی بفروشید.

10- ویدئو سازی: آپارات و بقیه سایت هایی که امکان به اشتراک گذاری ویدئو دارن محل مناسبی برای انتشار ویدئوهای شما است. شما می تونید راجع به چیزی که بلدید، آموزش تصویری درست کنید و اونجا منتشر کنید. همینطور آموزش های حرفه ای تری تولید کنید که فقط قابل خرید باشه.

 

امیدوارم مواردی که گفته شد بتونه شما رو به چیزی که می خواید نزدیک کنه.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *