حذف کدهای غیر ضروری از Head در وردپرس-بهینه سازی وردپرس

حذف کدهای غیر ضروری از Head در وردپرس-بهینه سازی وردپرس

وردپرس متا تگ های متفاوتی را به Head در HTML وارد می کند که اغلب به آنها نیازی نبوده وحذف آنها در مواقعی می تواند به افزایش امنیت وبسایت و وردپرس کمک کند. (علی الخصوص در متاتگ Generator که ورژن وردپرس را نشان می دهد.)

وردپرس wp_head

wp_head یک عمل هوک(action hook)  در بخش <head></head> از قالب کاربر که با تابع () wp_head در تعامل است. اگرچه این مورد وابسته به پوسته است، اما این هوک یکی از ضروری ترین هوک های تم ها است که از آن به طور گسترده پشتیبانی می شود.

این تابع، یک بسته بندی ساده است برای:

1
&lt;?php do_action('wp_head'); ?&gt;

هوک ها پارامتری ندارند. شما می توانید از هوک ها با استفاده از توابع نوشتاری در مرورگر استفاده کنید، یا از آن ها در پس زمینه پلتفرم کارها استفاده نمایید. این توابع خروجی ندارند و هیچ پارامتری نمی گیرند.
هوک ها وابسته به قالب هستند. این بدان معنی است که نویسنده قالب انتخاب می کند که از آن ها استفاده کند یا خیر. ممکن است که در همه پوسته های وردپرس موجود نباشد. شما باید در صورتی که از آن استفاده می کنید وارد اکانت خود شوید.
این هوک عملی را انجام می دهد که برای ایجاد یک رویداد مهم و مورد نیاز است. البته به جای یک محتوا قرار داده شده است. این یک تفاوت معنایی است، اما به شما کمک می کند تا به یاد آورید این هوک چه کاری می کند. در صورتی که همانند نمونه زیر از آن استفاده نمایید:

1
&lt;?php add_action('wp_head', 'your_function'); ?&gt;

اقدامات (actions) پیش فرض

بسیاری از اقدامات (actions) به صورت پیش فرض شامل هوک، وردپرس wp-head می باشند، که به وسیله هسته وردپرس در wp-includes/default-filters.phpp راه اندازی شده است. اگر شما نیاز به حذف یک هوک پیش فرض دارید، این فایل به شما اولویت حذف هوک پیش فرض را می دهد.

 

با قراردادن کدهای زیر در Functions.php قالب خوددر وردپرس، می توانید این متاتگ ها را حذف نمایید:

remove_action('wp_head', 'rel_canonical'); // Remove WordPress' canonical links
remove_action( 'wp_head', 'feed_links_extra', 3 ); // Display the links to the extra feeds such as category feeds
remove_action( 'wp_head', 'feed_links', 2 ); // Display the links to the general feeds: Post and Comment Feed
remove_action( 'wp_head', 'rsd_link' ); // Display the link to the Really Simple Discovery service endpoint, EditURI link
remove_action( 'wp_head', 'wlwmanifest_link' ); // Display the link to the Windows Live Writer manifest file.
remove_action( 'wp_head', 'index_rel_link' ); // index link
remove_action( 'wp_head', 'parent_post_rel_link', 10, 0 ); // prev link
remove_action( 'wp_head', 'start_post_rel_link', 10, 0 ); // start link
remove_action( 'wp_head', 'adjacent_posts_rel_link', 10, 0 ); // Display relational links for the posts adjacent to the current post.
remove_action( 'wp_head', 'wp_generator' ); // Display the XHTML generator that is generated on the wp_head hook, WP version
remove_action( 'wp_head', 'wp_shortlink_wp_head', 10, 0 ); // Remove WordPress' short link

 


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *