وب سایت استاتیک

سفارش طراحی وب سایت استاتیک و تفاوت آن با سایت داینامیک

در طراحی سایت و طراحی پورتال، وب سایت استاتیک یک بار طراحی میشه و اطلاعات مورد نیاز در اونها قرار میگیرن و پس از اون برای تغییر نیاز به طراحی عالی یا نیمه حرفه ای سایت است. زبان کد نویسی اینگونه از سایت ها در بیشتر موارد اچ تی ام ال و Java Script هستن که در نوع گسترش یافته تر میشه از سی اس اس هم بهره برد.

مزیت های سفارش طراحی وب سایت استاتیک

معمولا این روش طراحی سایت و سئو از نظر اقتصادی هزینه اولیه پائین تری در مقایسه با روش های دیگه طراحی سایت داره. در این سایت کنترل پنلی وجود نداره که بتوان با کمک اون سایت رو مدیریت کرد و یا تغییراتی رو در اون اجرا کرد. ادیت سایت، اول با توجه به ساختار طراحی شده برای صفحات و پس از هماهنگی های لازم، این اطلاعات به وسیله طراح های سایت قابل تغییر است. اگه تغییراتی رو بخواهیم بر سایت استاتیک اجرا کنیم باید از طراح وب سایت کمک بگیریم. سایت استاتیک از نظر اقتصادی ارزون نمی باشه، به خاطر اینکه نمیشه اطلاعاتی رو به سایت افزود و اگه قرار به ادیت سایت باشه باید نحوی باشه که ساختار اصلی سایت تغییر نکند.

از آنجا که در طراحی سایت و طراحی پرتال از حجم کمتری ازکد در طراحی سایت های استاتیک استفاده میشه، سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارا می باشن. علاوه براین کاهش حجم کدها خوانایی بیشتر سایت به وسیله موتور های جستجوگر رو به دنبال داره.این موارد باعث بهتر شدن وضعیت اونها در طراحی سایت و طراحی پرتال از نظر امتیاز دهی موتورهای سرچ (رتبه) میشه. در علاوه بر اینجور سایت ها قیمت طراحی پایین تری رو در مقایسه با بقیه سایت ها دارن.

چرا سایت ساز های استاتیک نقش مهمی در آینده وب سایت ها خواهند داشت؟

چه زمانی وب سایت استاتیک سفارش دهیم؟

سایت های استاتیک در طراحی سایت و طراحی پرتال برای کمپانی ها، سازمان ها و افرادی مناسب است که ماکزیمم یه یا ۲ بار در سال نیاز به تغییر در محتوای سایت دارن.

چرا سایت ساز های استاتیک نقش مهمی در آینده وب سایت ها خواهند داشت؟

تبدیل سایت استاتیک به داینامیک و برعکس

به طور خلاصه، به سایتی که پنل مدیریتی نداشته باشه و یه فرد عادی نتونن اون رو مدیریت کنه (مطلبی داخل اون قرار بده یا حذف کنه)، سایت استاتیک می گویند و به سایتی که دارای پنل مدیریت محتوا باشه و مدیر سایت بتونه خیلی ساده درون اون مطلب و عکس های دلخواه رو قرار داده و ادیت کنه، سایت داینامیک یا پویا می گویند. اگه وب سایت شما استاتیک طراحی شده و برای هر تغییر در متن، مبلغی از شما گرفتن می کنن، میتونید با تبدیل سایت و نگهداری ظاهر اون،سایت رو داینامیک کنه و خودتان مدیر اون باشین تا در هر وقت که مایل بودید اون رو ادیت کنین. استدیو ایلیانا این با اهمیت رو به عهده گرفته و تضمین کننده کیفیت مطلوب و مورد رضایت شما است.

 


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *