راه های جدید برای ارتقاء رتبه سایت شما در موتورهای جستجو

اگه در حال خواندن این مقاله هستید مطمئناً علاقمند به سئو در موتورهای جست و جو و پیدا کردن راه های جدید برای ارتقاء رتبه سایت شما در وب و ارتقاء تعداد بازدید وب سایت و بهبود ویژگی های اون هستید.

درست هست، سئو یک فرایند مداوم هست و نتیجه اون ادامه دار است، اما اگه دید خودتون رو بیش از حد در آینده تعیین کردید، ممکن هست بعضی منافع واجب در وب سایت تان رو از دست بدهید.

اجرای تبلیغات کلیکی (PPC)

به سرعت تلاش های خودتون در مورد سئو رو در حال حاضر و دراز مدت بهبود ببخشید. هر دوی این کانال های مارکتینگ در اصل برای رسیدن به یه هدف مثل هم تلاش می کنند – ایجاد تعداد بازدید و ارتقاء درآمد از فروش در وب سایت…

وقتی که این ۲ روش به درستی اجرا بشه و تمام کارهای لازم برای سئو انجام شه، تبلیغات کلیکی هم میتونه همکاری لازم برای هدایت تعداد بازدید هدفمند وب سایت به وسیله نوشته های خوب و سودآور رو ایجاد کنه.

ترکیب PPC و سئو، کمپانی ها رو قادر میسازه تا بازده سرمایه خودشون رو به ماکزیمم برسانند و پرش های ناگهانی که قبلاً با کندی مواجه بوده، با سعی خودشون داشته باشن.

برندهای جدید و تازه گسترش یافته و یا کمپانی ها و بازاریابان می توانند با بکار بردن تبلیغات کلیکی PPC برای خرید تعداد بازدید هدفمند وب سایت اقدام کنن. در حالی که وب سایت ها از راه سئو قدرت موتورهای جست و جو رو بدست می آورند.

هنگامی که وب سایت خودتون رو طراحی کردید، شهرت آنلاین خودتون رو بدست آوردید و لینک ها و تعداد بازدید وب سایت برای خودتون ایجاد کردید، میتونین استراتژی خودتون رو به PPC (تبلیغات کلیکی) تغییر بدید و از این تاکتیک تکمیلی برای وب سایت تان به خوبی استفاده کنین.

طراحی صفحات وب سایت برای کاربرها – نه برای موتورهای جست و جو

این عبارت از طرف یک مشاور گوگل اعلام شده، بدیهی هست که این عبارت مطمئن برای طراحی سایت به طور خلاصه است تا آنچه باید برای ارتقاء SERP (رتبه) وب سایت بدون افشای اسرار گوگل انجام بدید. اگه به تازگی بعد از یک سئو خسته کننده، تبلیغات کلیکی انجام دادید، ایجاد تعداد بازدید کار خیلی ساده ای هست.

باید بدونید که روش تبلیغات کلیکی روش گرانی هست. هنگامی که برای هر کلیک هزینه پرداخت می کنین، باید از قدرت تفکر خودتون استفاده کرده و میزان اثر گذاری هر بازدید کننده رو به ماکزیمم برسونید. در انجام این کار باید هنگام آغاز به رفتار مراجعین بیشتر تمرکز و توجه داشته باشین و کمتر به این مسأله توجه کنین که موتورهای جست و جو چه دیدی به نوشته های شما دارن.

ممکن هست متوجه بشید که محتوا و نوشته های رو بیشتر برای موتورهای جستجو طراحی کردید تا کاربرها… با درک تبلیغات کلیکی PPC میتونین در مورد سئو بیشتر یاد بگیرید و بالعکس. به عنوان مثال شخصی که دارای تجربیات گسترده ای در تبلیغات کلیکی هست، میتونه تا حد زیادی درمورد بهبود رتبه کیفی نوشته های با یادگیری قواعد سئو در اون داشته باشه.

ایجاد اتحاد

بسیاری از کمپانی ها انجام امور مرتبط به PPC و سئو رو به افراد متفاوت محول می کنن.اگه این مورد در سازمان شما هم وجود داره، باید بدونید که این ۲ با یکدیگر در تقابل نبوده و رقیب هم نیستند و باید افراد در یه گروه با هم کار تیمی انجام بدن و یه پیام متحد در وب سایت ایجاد کنند. هر ۲ مسئول هدایت تعداد بازدید وب سایت و به وجود آوردن اون هستن.

ارتباطات در این مورد واجب هست و تضمین کننده این هست که هر ۲ نفر از عبارات و زبانهای مشابهی استفاده می کنن. بار دیگه متذکر می بشیم که هدف یکی هست و فقط روش ها متفاوت هست.

رسانه های اجتماعی و لینک های مستقیم

هیچ شکی نیست که رسانه های اجتماعی در حال حاضر تاثیر با اهمیت و کلیدی در SERP (رتبه) بازی می کنن. با خریداری تعداد بازدید وب سایت، شانس قرار گرفتن بازدیدکنندگان در معرض وب سایت شما ارتقاء می یابد. فرصت های زیادی برای کاربرها ایجاد میشه تا صفحه شما رو like کرده و یا محتوای شما رو توییت کنه و یا به طور مستقیم به شما لینک بزنند.

در حالی که گسترش مارکتینگ در سوشال نتورک، توییت و غیره جایگاه خودتون رو داره اما لینک های مستقیم هنوز قوی ترین مسیر برای ارتقاء رنکینگ سایت شماست.

موتورهای جست و جو علت ایجاد بک لینک ها رو کیفیت محتوا و نوشته های سایت شما استنباط می کنن. گوگل صفحات فیس بوک، تویتر، LinkedIn و… رو در نتیجه های جستجوی صفحات به کاربرها ارائه میکنه. در حالی که هنوز در مراحل اولیه هست اما به طور منظم در نتیجه های جستجو از راه CTR بالا ، منجر به تولید بیشتر تعداد بازدید وب سایت میشن.

CTR و جستجوی مستقیم

الگو های گوگل دارای صدها جزء است. بیشتر متخصص ها سئو معتقدند که CTR طبیعی و حجم جستجوی سایت شما در بین عوامل گوگل و هنگامی هست که به وب سایت شما رتبه ارائه میکنه. با ارتقاء حجم کلی تعداد بازدید وب سایت، تعداد سرچ های مستقیم، وب سایت شما به وسیله کاربرها هم ارتقاء خواهد یافت – هنگامی که وب سایت شما با عبارت های کلیدی مناسبی index شد. تازه شروع به بدست آوردن منافع ۲ برابر از لینک های با ارزش میکنید.

لینک های double هنگامی رخ میده که فهرست طبیعی سایت شما در همون صفحه تبلیغات کلیکی شما ظاهر شه. کاربرها اغلب هر ۲ لیست رو مشاهده کرده و وابسته بودن نوشته های رو درک می کنن. بدیهی هست که شما ترجیح می بدید کاربرها بر روی لینک های رایگان شما کلیک کنن با این حال حتی کلیک بر روی تبلیغات کلیکی شما موجب بهبود رتبه کیفیت رتبه سایت شما میشه. در دراز مدت هم موجب کاهش هزینه های اون میشه.

در صورت امکان تلاش کنین به طور خلاقانه مشوق کاربرها به کلیک کردن بر روی لینک اصلی تان در نتیجه های موتور جست و جو باشین.

تغییر و تبدیل اطلاعات

ارتقاء کل حجم تعداد بازدید وب سایت شما میتونه ایده بهتری به شما در مورد کلمه کلیدی واقعی و مناسبی بدهد که منجر به فروش بیشتر میشه. قطعاً از قبل باید درک درستی از مفاهیم کلمه کلیدی مناسب برای بیزینس آنلاین تان داشته باشین. اغلب مدیران وب سایت و بازاریابان اینترنتی با کلمه کلیدی بی ربط در کار خودشون شگفت زده میشن.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *