سئو سازی سایت و مشاوره بهینه سازی وب سایت

سئو سازی سایت و مشاوره بهینه سازی وب سایت

SEO چیست؟

می خوایم با هم مطالبی در باره ی آموزش سئو در طراحی قالب و سایت حرفه ای رو مرور کنیم.SEO مخفف کلمه Search Engine Optimize است و سئو سازی سایت به معنی بهبود سایت برای موتور جستجوگر است. هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در اون کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده رو پيدا مي‌کنه و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شه چرا که الگوريتماون بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌ده.

از جمله نکاتی که توی seo باید انجام بشه این که حتما از کلمات کلیدی مرتبط با سایت خودتون استفاده کنید. هم چنین سعی کنید از کلمات انگلیسی هم استفاده کنید.

تگ title مهم ترین تگ از نظر SEO هست.باید در تگ title از کلمات کوتاه و مرتبط استفاده کنین.

در سایت خود حتما از لینک ها استفاده کنین و تا حد امکان محتوای صفحات را توی یک صفحه بیان نکنین و به صفحات دیگر لینک بدین. حتی سعی کنین لینک ها خارج از سایت باشه مثل مطالب جالب.

سئو سازی سایت درون صفحه (On Page SEO)

سئو سازی سایت درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شه ؛ به طور کلي هر چيزي که توی سايت خودتون بارگذاري مي‌کنين مربوط به SEO On Page مي‌شه. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است چون جاييه که شما بيشترين کنترل رو روي اون دارين. هر گونه تغييري رو که شما در محتويات سايت خودتون ایجاد مي‌کنین توی نتايج جستجو تاثير گذاره  بنابراين خيلي مهمه که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام بشه.

سئو سازی سایت بیرون صفحه (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام ميشه، روش سئو سازی سایت بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايتتون انجام مي‌شه؛ اين شامل تمام چيزهاييه که مي‌تونه در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کنه. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند) متمرکز مي‌شه وبعد با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شه به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

برای داشتن یک seo خوب باید میزان استفاده از کلمات کلیدی در بدنه مقاله,به روز رسانی وبسایت,میزان و حجم مطالب صفحات وب سایت,موضوع مقالات وبسایت ,تبلیغ در گوگل و… را رعایت کرد.

داشتن صبر و پشتکار در عملیات سئو مهترین مسئله است و سئو عملکرد یکباره نیست و شما می بایست در آینده وب سایت خود برنامه ریزی لازم برای انجام عملیات های لازم برای سئو وب سایت را داشته باشین. شما به صورت متداول می بایست برای وب سایت خود مطالب و محتوای جدید آماده سازی نمایید و بک لینک سازی شما نیز می بایست توسط متخصص سئو ادامه پیدا کنه. حتی در صورتی که رتبه اول گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر هستین ادامه عملیات سئو شما باعث ماندگاری و بهتر شدن رنک وب سایت شما می شه.

 مشاوره بهینه سازی وب سایت

۱) انواع مشاوره سئو در راه اندازی سایت های ورد پرسی (در صورت نیاز) که فست سئو بعنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات طراحی و بهینه سازی سایت های وردپرسی و تضمین بالاترین بازدهی، اقدام به انتخاب یک دامنه مناسب با کسب و کارتان و یک استراکچر و قالب بهینه خواهد نمود.
۲) مشاوره سئو در کسب و کار های کوچک و مدیریت مستقیم سایت و انجام کار های مربوط به سئو داخل سایت
۳) مشاوره سئو در کسب و کار های بزرگ طرح بهترین استراتژی برای پیشبرد سایت
با مطالعه این مقاله و کسب آگاهی، مشاور در انتخاب خدمات سئو سایت خود باشید.

 

ایلیانا با استفاده از تجربه ی خود در زمینه طراحی سایت همه ی نکات گفته شده رو به درست ترین شکل ممکن رعایت میکند.

 


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *