طراحی و ساخت سایت با مؤلفه های حرفه ای

اگه می خواهید وب سایت شما مشتری رو جذب کنه ، باید تجربه ای با کیفیت بالا ارائه بدید. اما دقیقا چطور میتونین این کار رو با وب سایت خودتون یا طراحی و ساخت سایت جدید انجام بدید؟

در حالی که کیفیت یه وب سایت یه چیز کاملاً قابل اندازه گیری نیست ، فاکتورهای تعیین شده ای وجود دارن که به ایجاد یه وب سایت که چقدر خوب هست کمک میکنه. برای پیدا کردن این عوامل ، لازم نیست خیلی بیشتر از Google جست و جو کنین.

گوگل اخیراً نسخه کامل دستورالعملهای کیفیت رنکینگ جستجو خود رو منتشر کرده (برای اولین بار). این سند ۱۶۰ صفحه ای – برای کمک به افراد در درک چگونگی ارزیابی نتیجه ها جستجوی مورد آزمایش ، تا حد زیادی به کیفیت یه وب سایت اختصاص یافته است. در حقیقت ، تعاریف و مثال هایی از سطوح متفاوت کیفیت وب سایت ها بیان شده هست.

شما ممکن هست وقت کافی برای خواندن و هضم ۱۶۰ صفحه این سند Google نداشته باشین ، پس ما هدف داریم این کار رو برای شما راحت کنیم. در اینجا ۶ عامل با اهمیت برای یه وب سایت با کیفیت بالا آورده شده هست. اگه همه این موارد رو رعایت کنین ، حضور آنلاین شما باید موفقیت آمیز باشه. در زیر مؤلفه های طراحی سایت مناسب رو شرح خواهیم داد.

۱) طراحی دیداری مناسب

طراحی دیداری سایت یکی از مشخصه های یه وب سایت خوب هست. لوگو، فونت ها، فضای خالی، تم و لایه ها و رنگ ها همگی جزو طراحی دیداری سایت به حساب میان. بکار بردن قالب و پوسته هایی که با عنوان وب سایت شما وابسته باشه به محتوای سایت شما کمک میکنه که بهتر به نظر بیاید. در طراحی سایت با اهمیت هست که از فضا های سفید استفاده کنین و رنگ های مناسبی رو به کار ببرید.

۲) محتوا

در مطالب طراحی سایت، محتوا همواره یکی از پایه های مهم و با اهمیت هست. یکی از کلیدی ترین معیارهای یه وب سایت خوب، تأمین محتوای مناسب و وابسته هست. در واقع محتوای شما باید همون چیزی باشه که مخاطب ها و مراجعین سایت شما اون رو می خواهند. پس:

محتوا باید جواب به این سوال کاربرها باشه:

“چی داخل این محتوا هست که به درد من بخورد؟”

۳) مسیریابی

مسیریابی یه سایت در واقع همون GPS سایت هست. نوار مسیریابی که معمولاً در خط افقی بالای وب سایت و کمتر در خط عمودی حاشیه قرار میگیرن، به کاربرها شما کمک میکنه تا خیلی ساده اطلاعاتی که مایلند رو پیدا کنن، به صفحه ای که می خواهند بروند و یا یه کار خاصی رو انجام بدن.

در طراحی سایت این مسیریابی باید ساده و منظم باشه. به عنوان مثال میتونین مسأله های وابسته با یه عنوان خاص رو به طور زیر مجموعه اون عنوان قرار بدید تا منظم تر شه.

۴) فراخوانی برای اقدام

از مطالب خیلی با اهمیت در طراحی سایت، فراخوانی برای اقدام هست. فراخوانی برای اقدام تعدادی از کلمات هست که مراجعین وب سایت شما رو به انجام یه عمل مستقیم در سایت تشویق میکنه. هیچ فرمول و قانون سحر آمیزی برای فرایند فراخوانی برای اقدام وجود نداره. راه حل کلیدی اون هست که باید شما به طور مداوم امتحان کنین که چه عناصری بر روی مخاطبان شما مناسب ترین اثر پذیری رو داره. محل قرار گیری، اندازه و رنگ رو امتحان کنین تا بتونید مناسب ترین رو انتخاب کنین.

۵) اعتبار

یه وب سایت خوب باید به طور تدریجی به بازدیدکنندکان حس اعتماد رو القاء کنه. برای اینکه به کاربرها خودتون این پیام رو برسانید که شما یه منبع مطمئن و قابل اطمینان هستید میتونین در طراحی سایت خودتون، از لینک های تأیید شده و اطلاعات تماسی معین و معتبر استفاده کنین.

۶) عملکرد مناسب در موبایل

تعداد خیلی زیادی از کاربرها با بکار بردن موبایل ها و دستگاه های هوشمندی که قابلیت مرور اینترنت رو دارن، سایت ها رو بازدید می کنن. حالا به نظر می رسد که هر دستگاهی با یه میکروچیپ و یه صفحه نمایش قادر هست تا از اینترنت استفاده کنه. پس:

طراحی سایت خودتون رو نحوی انجام بدید که از راه دستگاه های موبایل قابل رویت و استفاده باشه.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *