سایت های کلیکی - کسب درآمد واقعی یا کلاهبرداری در تبلیغات کلیکی

سایت های کلیکی – کسب درآمد واقعی یا کلاهبرداری در تبلیغات کلیکی

یکی از روش های دریافت درآمد از راه اینترنت بکار بردن سایت های کلیکی است .برای بکار بردن سایت های کلیکی باید به طور رایگان در اون ثبت نام کنین ، بازاریابی کنندگان هم تبلیغات خودش رو در سایت های کلیکی به نمایش می گذارند .

هدف ایجاد یه ارتباط برد – برد بین بازاریابی کننده ها و مشتری ها (یوزر ها) است و این چیزی است که اتفاق می افتد ؛ بازاریابی کننده ها به وسیله سایت های کلیکی دیده میشن و مشتری جلب می کنن و یوزر ها هم با کلیک روی تبلیغات دریافت درآمد می کنن.

میزان درآمد در سایت های کلیکی

میزان درآمد شما مبلغی ثابت نیست. درآمد شما در این نوع سایت ها وابسته به چند عامل از جمله نوع عضویت شما، تعداد نفرات شما، نوع تبلیغاتی که مشاهده می کنین و… است .

زیر مجموعه

زیر دسته ها کاربرانی هستن که تحت عنوان شما کار می کنن و به ازای هر تبلیغی که مشاهده می کنن، مبلغی هم به حساب شما افزوده میشه. در سایت های کلیکی 2 نوع زیر دسته داریم:

۱- زیر دسته مستقیم :

زیر دسته مستقیم فردی است که به طور مستقیم به وسیله شما به سایت معرفی میشه و به وسیله لینک مخصوص شما در سایت ثبت نام میکنه.

۲- زیر دسته اجاره ای :

زیر دسته اجاره ای فردی است که به طور مستقیم و بدون معرف در سایت ثبت نام کنه باشه و شما میتونین اونها رو اجاره کنین.
*نکته قابل توجه: به طور کلی تمام افرادی که در سایت های کلیکی ثبت نام و کار می کنن زیر دسته یه فرد دیگه هستن؛ یا به طور مستقیم به وسیله فردی به سایت دعوت شده اند و یا بعد ازمدتی به وسیله فردی اجاره میشن. این فرایند هیچ تأثیری در کار یوزر ها نداره.

سایت های کلیکی از نگاهی دیگه

هنگام گشت و گذار در اینترنت شاید بارها با پیام “دریافت درآمد از اینترنت” و یا “دریافت درآمد از راه کلیک” مواجه شده باشین. روش کار این سایت ها بدین گونه است که افراد رو با وعده دریافت درآمد تشویق به کلیک کردن روی تبلیغات می نمایند. اما بعضی از این سایت ها عملکردی در تضاد کامل با ماهیت PPC یا پرداخت در ازای هر کلیک، دارن.

کلاه برداری سایت های کلیکی

کلاهبرداری کلیکی یه روش و رویکرد غیر قانونی است. این نوع از کلاهبرداری زمانی به وقوع می پیوندد که اشخاص بر روی آگهی تبلیغاتی (بنر و یا متنی) کلیک می کنن تا تعداد کلیک های قابل پرداخت به بازاریابی دهنده زیاد شدن یابد. این کلیکهای غیر قانونی میتونه به وسیله اشخاص که بر روی لینک های مورد نظر کلیک می کنن، انجام بشن و یا به وسیله نرم افزارها و یا ربوت های آنلاین که برای کلیک بر بنرهای تبلیغاتی و یا لینک های متنی پلن ریزی شده اند، انجام بشن. تحقیقات نشون میده که کلاهبرداری کلیکی به وسیله افرادی انجام میشه که از اون برای زیاد شدن درآمد بنرهای تبلیغاتی شخصی خود استفاده می کنن. بعضی از کمپانی ها از این روش برای خالی کردن بودجه تبلیغاتی شرکت های رقیب خود استفاده می کنن.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *