Page Authority و Domain Authority

Page Authority و Domain Authority چیست و راه های افزایش آن

Page Authority و Domain Authority 2 فاکتوری هستن که برای اندازه گیری محبوبیت و ارزش یه سایت و یه صفحه از سایت استفاده میشن.

به طور کلی اگه یه صفحه از سایتی دارای محبوبیت بالایی از دید یوزر ها باشه، Page Authority بالاتری به اون نسبت میدن و به همین ترتیب برای کل سایت از Domain Authority استفاده می کنن.

Domain Authority عددی است بین 0 تا 100، هر چه عدد Domain Authority نزدیک تر به 100 باشه سایت از اعتبار بیشتر و هر چه نزدیک تر به 0 باشه سایت دارای اعتبار کمتری است. همین مسأله برای Page Authority هم صادق است.

سایت اصلی MOZ برای تحلیل Page Authority و Domain Authority ابزاری بیان کنه که از راه لینک زیر قابل دستیابی است:

https://moz.com/researchtools/ose

آیا Domain Authority و Page Authority در رتبه سایت در گوگل مؤثر است؟

اکثر کارهایی که برای زیاد شدن رتبه سایت در گوگل انجام میشه مثل محتوا سازی و لینک سازی رو میشه با رویکرد زیاد شدن آتوریتی ها همسو دانست. با وجود اینکه گوگل هنوز در هیچ داکیومنتی از این 2 فاکتور صحبت نکرده است اما به نظر می رسد در استراتژی بک لینک ها خیلی اثر گذاری گذار باشن.

راه های زیاد شدن Page Authority و Domain Authority

برخلاف بقیه روش های سئو و سئو برای دریافت رتبه های برتر در نتیجه ها گوگل، ارتقای Domain Authority به طور مستقیم کار سخت ای است. سنجش آتوریتی بر این نکته تاکید داره که چقدر سایت شما در گوگل قابل رقابت است. مناسب ترین راه زیاد شدن آتوریتی، سعی برای دریافت SEO بهتر است! در واقع زمانی که شما به فاکتورهای معروف ی سئو عمل می کنین، ناخودآگاه آتوریتی بهتری دریافت میکنید. دریافت لینک از سایت هایی که لینک های خوبی بیان کنه اند هم یکی از مواردی است که MOZ در زیاد شدن Domain Authority به اون اشاره میکنه.

در زیر به طور خلاصه مواردی که میتونه Page Authority و Domain Authority شما رو زیاد شدن بده مطرح می کنیم:

  • نوشته های یکتا و با ارزش بنویسید
  • لینک های داخلی به صفحات وابسته ایجاد کنین
  • لینک های خارجی با ارزش ایجاد کنین
  • صفحه خودش رو در سوشال نتورک منتشر کنین
  • موضوعیت سایت و صفحات رو در یه راستا نگه دارین

 


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *