پشتیبانی سایت مهمتر از طراحی سایت

پشتیبانی سایت مهمتر از طراحی سایت

شاید برایتان باورکردنی نباشه اما اهمیت پشتیبانی سایت خیلی بیشتر از طراحی سایت است به عبارتی اگه شرکت بیان دهنده خدمات سایت ساپورت خوبی بعد از پایان پروژه بیان نده مسائل عدیده خیلی زیادی برای تجارت شما رخ میده.

تجارت الکترونیک باعث کاهش زیادی از هزینه‌های بازرگانی میشه، اما برای پردازش سفارش‌ها، نگهداری موجودی، کامل کردن سفارش‌ها و مدیریت خدمات مشتری ها نیازمند یه ساختار زیربنایی مهم در کانال‌های توزیع است‌. زیادی از کارآفرینانی که درصدد راه‌اندازی دریافت‌و‌کارهای مجازی هستن نیاز به رویکرد اینترنتی رو در بیان ساختارهای زیربنایی برای خدمت‌رسانی به مشتری ها خود احساس کنه‌اند.

کارآفرینان اینترنتی اغلب درمی‌یابند که بزرگ‌ترین چالشی که شرکت با اون مواجه است، جلب مشتری ها به اینترنت نیست، بلکه ایجاد یه استراتژی به درد بخور در بحث پردازش سفارش‌هاست‌. پردازش سفارش‌ها مستلزم تمام فرآیندهای مورد نیاز برای گرفتن کالاها از انبار و رساندن اون به‌دست مشتری بوده و دارای پردازش سفارش‌ها، انبارداری، انتخاب و بسته‌بندی، حمل و صدور صورتحساب است‌.

شرکت‌های اینترنتی به‌صورت فزاینده‌ای درحال یکپارچه‌سازی سیستم‌های فروش فعلی خود بوده و حتی دفتر ساپورت خرید و سیستم‌های پردازش سفارش‌ها رو به عرضه‌کنندگان متصل کنه‌اند. نتیجه این امر یه روش با سرعت‌تر و کارآمدتر در پردازش سفارش‌های مشتری ها است‌. شرکت‌های موفق اینترنتی در بحث تجارت بین شرکتی عمدتا آنهایی هستن که به‌صورت یکپارچه و یکنواخت و براساس یه شبکه اینترنتی، دفاتر مشتری ها خودش رو به دفاتر ساپورت، عرضه‌کنندگان و مشتری ها متصل کنه‌اند.

مزایای پشتیبانی سایت

ساپورت سایت با مهارت های خاصی همراه است و قواعد اون در اختیار اشخاصی است که به زیادی از کدهای کد نویسی، بررسی سایت و تولید محتوا و سئو تسلط کافی دارن. در ساپورت سایت موارد زیر برای سایت حاصل میشه:

  • نگهداری و نگهداری اطلاعات سایت
  • آپلود فایلهای با حجم بالا در سایت
  • آپدیت قسمت های متفاوت گرافیکی سایت
  • ایجاد کپی های پشتیبانی از پرونده ها در سرور سایت
  • اجرای مناسب ترین محتواها مطابق با الگو های گوگل
  • بیان آخرین ادیت های ساختار سایت و ماژول های جدید
  • آپدیت محتوای سایت مطابق با اطلاعات ارسالی کارفرمایان
  • کمک به مدیر ها سایت ها برای آپدیت بهتر و راحت‎تر محتوا
  • تنظیم و اجرا کردن وسیله های جدید بر روی سایت به طور اتوماتیک
  • آموزش، راهنمایی و هدایت یوزر ها برای بکار بردن قابلیت های جدید در سایت
  • نگهداری سایت و برطرف کردن مسائل ایجاد شده برای بازدهی بیشتر و موثرتر

ساپورت سایت در چند مرحله انجام میشه که عبارتند از:

مرحله پشتیبانی فنی

پس از اینکه سایت راه اندازی شد، ممکنه بعضی از قسمت های اون درگیر مشکل بشن. برای مثال در قسمت پوسته های جوملا که به طور OPEN هستن، ممکنه لینک بقیه وب سایت ها قرار بگیره. در این صورت یوزر ها پس از ورود به سایت، به سایت اونها هدایت شده و این امر به مرور زمان از رتبه سایت بکاهد. برای کنترل از این دست اتفاقات، ساپورت فنی در اولویت قرار میگیرن. علاوه بر اینکه ورود افزونه های جدید، به معنای قدیمی شدن بعضی دیگه از افزونه ها برای موتورهای سرچ است. پشتیبان باید از ورود افزونه ها و وسیله های جدید اطلاع داشته باشه و اونها رو در سایت نصب کنه.

مرحله پشتیبانی امنیتی

بعد از راه اندازی سایت، نگهداری حریم شخصی بازدیدکننده ها و خارج کردن اطلاعات از دسترس افراد سود، ضرورت پیدا میکنه. اگر سایت در مورد خرید و فروش محصولات و خدمات کار داره و مراجعین اطلاعات بانکی خودش رو در سایت وارد می کنن، نگهداری امنیت اونها ضرورت بیشتری داره. حضور هکرها به معنای دسترسی به اطلاعات بانکی یوزر ها و پس میتونه عواقب وخیمی رو به دنبال داشته باشه. پس تحلیل مدام سایت و تغییر کدهای موجود میتونه از ورود هکرها به داخل سایت کنترل کنه که این کار به وسیله پشتیبان امنیتی انجام میشه.

مرحله پشتیبانی محتوایی

پس از نگهداری حریم شخصی یوزر ها، نوبت به بارگذاری محتواها در سایت می رسد. محتواها عامل سئو وب سایت هستن. پس ساپورت از محتواها اثر گذاری زیادی در نگهداری رتبه سایت داره. ساپورت محتواها با تحلیل و تغییر لینک های شکسته، بازنویسی محتواهای کپی شده و … انجام میشه.

پس اگه شما برای تجارت خود نیاز به طراحی دارین، مطلب با اهمیت تر از تولید وب سایت خدمات پس از تولید اون است و ایلیانا مفتخر است که دارای تیمی خیلی قوی در بحث  طراحی سایت و پشتیبانی است و تیم به طور ۲۴ ساعته در خدمت شماست.

 


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *