طراحی وب سایت داینامیک

سفارش طراحی وب سایت داینامیک و تفاوت آن با سایت استاتیک

در طراحی سایت و طراحی پرتال افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند، می توانند محتوای سایت های دینامیک را بعد از طراحی تغییر دهند. زبان برنامه نویسی در طراحی وب سایت داینامیک میتواند براساس نیاز متفاوت باشد اما عمدتا” از زبان های برنامه نویسی ASP ASP.Net ، PHP، CSS، Silver light و یا Ajax استفاده می‌شود.

در طراحی وب سایت داینامیک در ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد و سپس محتوا توسط مدیر سایت بارها تغییر می‌کند . از این رو طراح در طراحی سایت و طراحی پرتال نسبت به موقعیت و اندازه ی دقیق متن ها و تصاویر و سایر فایل هایی که بعدا” توسط مدیران سایت ها تغییر می‌کند اطلاعی ندارد بنابر این همه حالات را در نظر می گیرد و این کار سبب می‌شودکه تاحدودی از گرافیک و جلوه ی سایت کاسته شود.

یکی از مزیت های سایت های دینامیک این است که محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و… وجود ندارد.

با توجه به اینکه دراین گونه سایت ها از زبان های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آنها قابل ایجاد است به مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم ها وموتورهای جستجوی پیچیده.
اما استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن بارگذاری(Loadingg)  سایت وکم شدن رنکینگ آن در موتور های جستجو می شود.

سایت های دینامیک برای افراد، شرکت ها و سازمان هایی که بیش از دوبار در سال نیاز به تغییر درمحتوای سایت را دارند،مناسب است.

معایب سایت های داینامیک

امنیت پائین تر (در صورتی که سایت داینامیک شما از دیتابیس استفاده کند، می بایست در طراحی و کد نویسی سیستم مدیریت محتوای آن دقت داشت چرا که اکثر نفوذهای اینترنتی از طریق آپلود شل یا دیتابیس اینجکشن است. بنابراین دقت در انتخاب شرکت طراحی وب سایت، بسیار مهم است. ذکر این نکته نیز مهم است که با طراحی صحیح و استفاده از روش های مطمئن کد کردن اطلاعات، میتوان امنیت را در طراحی وب سایت داینامیک بسیار بالا برد. همانگونه که اکثر سایت های دولتی و پرتال ها داینامیک هستند. )

سوء استفاده های شرکت های طراح (به روز رسانی سیستم مدیریت محتوا، نصب سیستم جدیدتر و اعمال تغییرات می تواند یکی از دلایلی باشد که شرکت طراحی وب سایت پس از مدتی از شما تقاضای وجه کند! در صورتی که این موارد در قرارداد قید نشده باشد، انجام این اعمال کاملاً غیر انسانی است و از اخلاق کاری به دور است. بنابر این همواره سعی کنید در انتخاب شرکت طراحی وب سایت خود و قراردادی که امضا میکنید دقت داشته باشید و با یک فرد آگاه مشورت نمایید )

فواید سایت های داینامیک

بدون هزینه به روز رسانی
دارای پنل مدیریتی برای اعمال تغییرات توسط یک شخص با دانش معمولی
ایجاد بی نهایت صفحه، بی نهایت نوشته در سایت تنها با چند کلیک
حجم پائین دیتا خصوصاً برای سایت های بزرگ
امکان به روز رسانی 24 ساعته توسط شما
مدیریت سئوی قوی (برای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو مثل گوگل، آپدیت شدن مداوم سایت لازم است. بنابراین وب سایت های سئو، عموماً داینامیک طراحی می شوند.)


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *