اثر گذاری سوشال نتورک در ارتقای رتبه سایت و استراتژی پیشرفت بیزینس آنلاین

اثر گذاری سوشال نتورک در ارتقای رتبه سایت و استراتژی پیشرفت بیزینس آنلاین

سوشال نتورک حالا در زندگی همه ما وجود داره. ما هر عکس، فکر، ایده و یا هر لحظه از زندگی خود رو با دوستانمان به اشتراک می گذاریم و لایک و کامنت میگیریم. حالا این رسانه های اجتماعی میتونه برای یه بیزینس در محیط مارکتینگ اینترنتی، خیلی سود آور باشه. در زیر به توضیح اطراف استراتژی هایی می پردازیم که میتونه موجب پیشرفت بیزینس شما شه.

طرفدار ها خودتون رو با سوال های جالبی که اونها رو به تفکر تحریک میکنه، درگیر کنین.

البته باید توجه داشته باشین که سوال هایی که در نظر دارین خیلی عمیق نباشه، بطوریکه طرفدار ها احساس کنن که جواب دادن به سوال شما خیلی سخت هست. این یه روش ساده در مارکتینگ اینترنتی هست، فقط کافیه سوال خودتون رو بپرسید و منتظر جواب باشین. با بکار بردن این روش میتونین کاربرها رو به کار، کامنت گذاشتن و لایک کردن تحریک کنین.

محتوایی رو پست کنین که حاوی اطلاعات خوب باشه

شما میتونین این کار رو از راه مقاله های جالب و یا ویدئو های جذاب انجام بدید. اگه شما محتوای تازه و وابسته رو در صفحه خودتون قرار بدید، مطمئنا کاربرها برای دیدن نوشته های و پست های جالب تر به صفحه شما باز می بشوند.

آدرس سایت خودتون رو در تصویر کاور صفحه خودتون قرار بدید

با معرفی وب سایت خودتون، به کاربرها این پیام رو می رسانید که دقیقاً کار های شما در چه زمینه ای هست و این به انتقال بیشتر و بهتر اطلاعات به کاربرها کمک میکنه تا بتونن بیزینس شما رو بهتر بشناسند.

پست کردن محتوای مناسب در زمان مناسب

زمان پست گذاری یکی از عامل های خیلی با اهمیت در مارکتینگ اینترنتی هست. باید بدونید که چه ساعاتی از روز و چه روزهایی در هفته، کاربرها دوست دارن با چه نوع محتوایی مواجه شن و از چه مطالبی استفاده کنن.

بله، همین موضوعات ریز در مارکتینگ اینترنتی هست که میتونه بیزینس شما رو رونق ببخشد و شما رو به سمت موفقیت سوق بده.

به عنوان مثال پس از ساعت ناهار، اکثر افراد به دنبال پست های سرگرم کننده و خنده دار هستن تا ساعاتی رو به استراحت بپردازن و از مشغله های کاری به دور باشن. به عنوان مثال اگه در این ساعات، مقاله ای بذارید حتی اگه خیلی خوب باشه مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. چون در اون بازه زمانی کاربرها نیازمند استراحت و سرگرمی هستن و جلب مقاله های علمی شما نمی شن.

و در آخر، باید بگیم که خنده هرگز شکست نمی خورد

محتوای طنز آمیز و سرگرم کننده میتونه طیف گسترده ای از کاربرها رو به خودتون جلب کنه. یکی از دلیل ها اصلی که کاربرها به فیس بوک میان، سرگرم شدن اونها با محتوای جالب و جذاب هست. اونها به صفحات سر میزنند تا سرگرم شن و زمانی رو فارغ از کار به استراحت بپردازن. پس تلاش کنین در محتوای خودتون از نوشته های طنز آمیز و سرگرم کننده هم استفاده کنین.

در آخر باید بگیم که اگه در استراتژی های کاری خودتون، جایی هم برای مارکتینگ اینترنتی از راه صفحات رسانه های اجتماعی، مثل فیس بوک وجود داره، پس میشه امیدوار بود که موفقیت از اون شما هست. فقط کافیه که از این موضوعات با اهمیت در مارکتینگ اینترنتی استفاده کنین.

امیدواریم این موضوعات خوب بوده و به بهبود بیزینس و تجارت آنلاین شما از راه مارکتینگ اینترنتی، کمک کنه.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *