تلفن تماس:

۰۲۱-۵۵۰۸۰۷۷۰

خدمات برندینگ و تبلیغات

خدمات برندینگ و تبلیغات - برندسازی - Branding

برندسازی و یا برندینگ (Branding) را می توان اینگونه تعریف کرد: مجموعه فعالیت‌های علمی برای افزایش اعتبار و ارزش یک نام تجاری به منظور تولید ثروت ویا شهرت است. امروزه بودجه سالانه در بخش بازاریابی و تبليغات در بسیاری از شركت ها نمایانگر قدرت تبلیغات در معرفی محصول وافزایش فروش یوده وانتخاب روش تبلیغات نیز حائز اهمیت می باشد.

برخی از روش های تبلیغات:

  1. استفاده از وب سایت های رایگان
  2. ایمیل مارکتینگ
  3. اس ام اس مارکتینگ
  4. تبلیغات در نشریات
  5. استفاده از تبلیغات محیطی
  6. و ...

برند سازی با هدف شناخته‌ترکردن نام شرکت، محصول یا سازمانی در بازار باعث ایجاد تمایز بین شرکت‌ها و محصول‌های رقیب می شود. برند سازی چند هدف اصلی را دنبال می‌کند:

  1. هر چه شناخته‌تر ساختن محصولات جدید در بازار
  2. افزایش شهرت محصولات قدیمی در بازار
  3. جلب مجموعه‌ای از مشتریان وفادار و سودآور
  4. اعتلای وجهه و اعتبار یک شرکت
  5. ثبات و دوام فروش
  6. و از همه مهم‌تر تولید ثروت برای صاحبان برندها

البته تاثیر برند بر اساس نوع برند و همچنین طیف مشتریان آن متفاوت است. ممکن است هدف سـازمانی از برندسـازی افزایش قیمت سهام در بورس باشد و یا تولید کننده‌‌ای برای ورود به بازارهـای صــادراتی دست به بـرندسـازی بزند بنابراین برند سازی می‌تواند در فرآیند فروش تاثیرگذار باشد. مشتریان همیشه حاضرند پول بیشتری برای برند شناخته شده بپـردازند چـرا که محصـولات و خدمات برند شـده می‌توانند اعتماد مشتریان را جلب کنند

جهت طرح سوالات و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید: