سبک های جدید ایجاد سایت 2017 (روش های جدید طراحی سایت)

چگونه یک سایت خوب طراحی کنیم؟ UI و UX در ساخت سایت

در طراحی سایت، باید از قدرت تفکر و تخیل خود به خوبی استفاده کنین. طراحی سایتی که بین اجزای متفاوت اون، از جمله متن و گرافیک و … تعادل بر قرار شده باشه، برای یوزر ها جذاب میشه و توجه اونها رو جذب میکنه و اونها رو در سایت نگه می داره.

در طراحی سایت خود، موضوعات ساده اما واجب زیر رو رعایت کنین تا نتیجه خوبی رو دریافت کنین:

  • طراحی سایت خودتون رو در پوسته ۸۰۰ * ۶۰۰ پیکسل طراحی کنین تا محتوای سایت شما برای همه واضح و آشکار باشه. اگه چه حالا نمایشگر های بزرگتر رونق گرفته، اما تعداد خیلی زیادی از افراد دستگاهای کوچیک، مثل لپ تاپ، تبلت و تلفن ها هوشمند استفاده می کنن.
  • از فونت های مناسب و با اندازه مناسب استفاده کنین. معمولاً اندازه فونت ها نباید از ۱۰ کوچکتر باشه، اما بیشتر به نوع فونت مورد استفاده شما بستگی داره. همینطور از فونت های استاندارد کامپیوتر و کد های اچ تی ام ال نویسی استفاده کنین.
  • ساده بودن طراحی سایت رو نگهداری کنین و هرگز با طراحی سخت رابط کاربری، ذهن یوزر ها خودش رو بیش از حد در گیر و درگیر نکنید.
  • طراحی سایت با اهمیت است، اما فقط به جلوه های ظاهری و زیبایی خلاصه نمی شود. بلکه باید عملکرد مطلوبی هم داشته باشه.
  • به تجربه کاربری یا User experience توجه ویژه ای داشته باشید.

موضوعات گرافیکی طراحی سایت

حالا تعداد خیلی زیادی از یوزر ها با بکار بردن موبایل ها و دستگاه های هوشمندی که قابلیت مرور اینترنت رو دارن، سایت ها رو بازدید می کنن.

پس:

طراحی سایت خودتون رو نحوی انجام بدید که از راه دستگاه های موبایل قابل رویت و استفاده باشه.

در طراحی سایت، در نظر گرفتن موضوعات گرافیکی و دیداری سایت خیلی دارای اهمیت است.

موضوعات گرافیکی طراحی سایت
موضوعات گرافیکی طراحی سایت

 

یکی از قسمت های مهمی که در مراحل طراحی سایت باید به درستی درنظر گرفته بشه، شکلی مناسب، راحت و قابل فهم داشته باشه، نوار مسیر یابی سایت است که یوزر ها رو از صفحه ای به صفحات دیگه منتقل میکنه. موضوعات زیر به شما کمک میکنه تا نوار مسیریابی سایت رو به درستی طراحی کنین:

  • در هنگام طراحی سایت، عناصری که میشه بر روی اونها کلیک کرد رو از عناصری که این قابلیت رو نداره، متفاوت کنین. از گرافیک یکسان برای این موارد استفاده نکنید.
  • همواره نوار مسیریابی سایت رو در یه نقطه ثابت قرار بدید و جایش رو در صفحات دیگه عوض نکنید.

و در آخر بایستی گفت که تنها کلید موفقیت در طراحی سایت، سادگی است. زیبایی در عین سادگی تنها کلید و الگویی است که میتونه شما رو در این مسیر با موفقیت به نقطه پایان برسونه.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *