فروشگاه اینترنتی رایگان

لیست سایت ساز های رایگان برای فروشگاه های اینترنتی

هزینه های گزاف طراحی سایت ها بار سنگینی به دوش مدیران مشاغلی است که هدف دارن وب سایتی داشته باشن. در این بین فروشگاه های اینترنتی که چندسالی است خیلی محبوب شده اند فرصت خوبی برای فروش محصولات خود دارن. اما همونطور که گفته شد هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی هم چندان ارزان تمام نمی بشه! اگه هدف ساخت یه سایت فروشگاهی رو دارین و هنوز ریسک این هزینه ها برای شما توجیه نداره، میتونین فروشگاه اینترنتی رایگان داشته باشین! در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چطور فروشگاه خودش رو به طور کاملاً رایگان افتتاح کنه و بیزینس خودش رو آغاز کنین. همینطور لیستی از وسیله ها و سایت سازهای رایگان معرفی خواهیم کرد.

طراحی سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی)

در یه سایت فروشگاهی شما این امکان رو دارین که خدمات و کالاهای خودش رو به طور منظم و دسته بندی شده و در جدول ها و لیست های مناسب قرار داده و برای فروش یا بیان اونها سعی کنین. سایت فروشگاهی باید هماهنگ با دید مشتری ها ساده و خیلی زیبا و جذاب باشه و این امکان رو داشته باشه که مراجعین در کمترین وقت ممکن بیشترین میزان از محصولات رو دیده و از فضای ظاهری سایت خسته نشن. امکان خرید و فروش محصولات در این سایت ها باید طوری باشه که تبادل خیلی ساده صورت بشه و در سریعترین زمان ممکن عملیات داد و ستد انجام بشه.

ظاهر سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یه مغازه لوکس نیست. این طور که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مثل ویترین مغازه ها دارای گلچینی از مناسب ترین محصولات و اجناس است و با دیدن اون دیدی کلی از تمام محصولاتی که میشه در سایت یافت میده. از تمایز های دیگه سایت های فروشگاهی با بقیه سایت ها روش مدیریت سایت های فروشگاهی است. روش مدیریت سایت های فروشگاهی باید طوری باشه که به راحتی بتوان تغییرات رو در اونها اجرا کرد چون ممکنه یه سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار مجبور به اجرا تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و غیره بشه. برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای مدیران سایت های فروشگاهی وقت گیر نبوده و بدل به یه دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی روش های مناسب اندیشیده بشه.

برای داشتن یه سایت فروشگاهی، 2 انتخاب دارین: میتونین سایت فروشگاهی خودش رو به طول کامل و از پایه به وسیله یه برنامه نویس، بسازید. و یا اینکه فروشگاه اینترنتی رایگان خودش رو با بکار بردن اسکریپت های فروشگاهی تاسیس کنین.

طراحی سایت فروشگاهی به وسیله برنامه نویس وب

مزیت: طراحی کاملاً Custom به این که دقیقاً چیزی که در نظر شما است اجرای میشه.

ضعف: امنیت پائین تر – احتمال قطع دسترسی به برنامه نویس و عدم امکان گسترش و دیباگ سایت – هزینه طراحی زیاد

 

طراحی سایت فروشگاهی با بکار بردن اسکریپت های سورس باز ( فروشگاه اینترنتی رایگان )

مزیت: تنوع اسکریپت ها – تنوع ماژول ها – هزینه کمتر – عدم نیاز به برنامه نویس برای گسترش سایت

ضعف: امنیت پایین، اگر آپدیت ها رو انجام ندید، نیازمند علم تخصصی تا حدی.

 

اسکریپت های رایگان طراحی فروشگاه اینترنتی

 

اتصال درگاه بانکی به فروشگاه اینترنتی

همونطور که احتمالاً میدونین، یه فروشگاه اینترنتی قابلیت معرفی و فروش محصولات رو دارا است. نسبت به اینکه محصول شما چه نوعی باشه، معمولاً به یه درگاه پرداخت بانکی احتیاج دارید. میتونین این درگاه رو مستقیماً با رجوع کردن به قسمت انفورماتیک بانک مورد نظر خود تهیه کنین و یا از سرویس دهنده های موجود (مثل ایران کیش، زرین پال و …) استفاده کنین. این سرویس دهنده ها اندکی از فروش شما رو به عنوان کارمزد گرفتن می کنن و در ازای اون، شما رو از بیان مدارک و رجوع کردن مستقیم به بانک بی نیاز می کنن.

چرا درگاه مستقیم پرداخت آنلاین بانک خوب است؟

  • پول مستقیماً به حساب شما واریز میشه.
  • کارمزدی گرفتن نمی بشه.
  • کلاس کاری بالاتری داره و نشون دهنده اعتبار فروشگاه شما است.
  • احتمال سوء استفاده کاهش می یابد.
  • پول به طور آنی و بدون تاخیر وارد حساب میشه.

 

چرا سرویس دهنده های پرداخت آنلاین خوب هستن؟

  • احتیاج به رجوع کردن به بانک نخواهید داشت.
  • فرایند گرفتن درگاه سریعتر طی میشه.
  • احتیاج به مدارک تایید هویت خاصی نخواهید داشت.

 

پس از گرفتن درگاه و ای نماد ، میتونین آنرا به فروشگاه اینترنتی خود متصل کنه و کار فروش آنلاین رو آغاز کنین.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *