news

بهبود رتبه سایت (سئو) با استفاده از اخبار

به ۲ علت خیلی با اهمیت اگه رویداد قابل انتشاری در بیزینس آنلاین شما اتفاق بیافتد، باید اون خبر رو منتشر کنین. اول از همه این که چطور افراد از این اخبار بدون اطلاع رسانی شما چیزی بدانند؟ دوماً اخبار سایت به سئو وب سایت شما کمک زیادی میکنه.

به نظر می رسد بسیاری از مشاغل آنلاین فکر می کنن که فقط اخبار بزرگ مثل ادغام با یه شرکت معتبر و معروف و یا راه اندازی یه نوع محصول جدید هست که ارزش اشتراک گذاری و انتشار در سراسر جهان وب رو داره.

اما در واقع هر خبر “جدید” و قابل انتشاری باید با مخاطبان شما به اشتراک گذاشته شه.

آیا به تازگی اقدام به استخدام شخصی جدید در شرکت خودتون کرده اید؟ آیا شرکت شما به محل جدیدی نقل مکان کرده هست؟ آیا اسپانسر جدید گرفته اید و یا اتفاق جدیدی در بیزینس شما افتاده هست؟ اخبار و هر یه از این وقایع میتونه کمک زیادی به بهبود سئو وب سایت شما کنه.

اما چطور خبر استخدام عضو جدیدی در تیم فروش شما و یا حضور در نمایشگاه صنعتی میتونه به سئو وب سایت شما کمک کنه! باید بدونید که یه استخدام جدید در شرکت تان و یا یه رویداد به خودی خود و به طور مستقیم به سئو سایت شما کمکی نخواهد کرد. اما ایجاد یه خبر مطبوعاتی که دارای مسأله مربوطه با عبارت های کلیدی هدفمند هست، میتونه این کار رو انجام بده.

در اینجا به چند نکته در مورد چگونگی کمک اخبار سایت در بهبود وضعیت سئو وب سایت اشاره می کنیم:

۱- ایجاد لینک برای خبر ها

تنها راه بدست آوردن توجه بازدیدکنندگان و اعضای سایت و همینطور موتورهای جست و جو به نوشته های و اخبار،ثبت و بیان رویدادها به وب سایت های پخش خبر است. هنگامی که اخبار و رویدادها منتشر شد، لینک اون به وسیله وب سایت های third party (شخص ثالث) منتشر و معتبر میشه.

بدیهی هست که بعضی از وب سایت ها بهتر از بقیه در این امر عمل می کنن. هر چه کیفیت و محتوای اون وب سایت ها یی که اخبار رو منتشر می کنن بالاتر و وابسته تر باشه، اثر گذاری بهتر و بیشتری بر روی سئو وب سایت شما خواهد داشت. (همونطور که میدونین لینک هایی با کیفیت بالا خیلی مورد توجه موتورهای جست و جو بوده و ارزش زیادی در مقایسه با دیگه وب سایت ها داره)

انتشار اخبار سایت به طور آنلاین همینطور فرصت های ایجاد لینک های سوشال نتورک رو هم برای شما فراهم میکنه. اگه نوشته های و اخبار منتشر شده مرتبط با علاقه ها افراد در شبکه های اجتماعی هم باشه، طرفدار ها شما در سوشال نتورک احتمالاً نوشته های رو اشتراک گذاری و یا توییت میکنن. این “سیگنال های اجتماعی” به طور فزاینده ای نقش خیلی با اهمیت در رتبه موتورهای جست و جو بازی می کنن.

۲- ایجاد Anchor Text

لینک هایی با عبارت های کلیدی قوی به نام Anchor text خیلی با اهمیت هستن چون این نوع متن ها به ربات های موتورهای جست و جو که وب سایت ها رو لینک به لینک تحلیل می کنن، میگه که محتوایی که در لینک های متصل به صفحات وجود داره در چه موردی هستن. تفاوت این لینک های Anchor Text در بین همه محتوا و نوشته های منتشر شده و سراس وب خیلی با اهمیت و واجب است.

به طور کلی سرویس های انتشار اخبار به طور پولی، لینک های Anchor text رو می پذیره و قاعده ی اون این هست که به ازای هر ۱۰۰ کلمه از اخبار بابت ۱ کلمه ی اون هزینه دریافت میکنن.

خرید بک لینک خوب است یا نه؟ در این رابطه بخوانید

۳- ساخت و تهیه محتوای سایت

بسیاری از وب سایت تجاری دارای یه صفحه ی خاص به نام “اخبار سایت” یا “رویدادها” هستن. اما از پتانسیل کامل اون استفاده نمی کنن و فقط لینک هایی در وب سایت های شخص ثالث به همه اخبار منتشر شده ایجاد می کنن.

برای گرفتن پتانسیل بالا و گرفتن تاثیرات بیشتر در سئو از انتشار اخبار سایت، چرا یه نسخه خاص از هر یه از اخبار و رویدادها به عنوان یه صفحه در وب سایت تان استفاده نمی کنین؟

به این صورت فرصت بکار بردن عبارت های کلیدی هدفمند در اون صفحات برای شما ایجاد میشه. و این عبارت های کلیدی میتونه از کلماتی که در نسخه اصلی مورد هدف قرار گرفته متفاوت باشه.

رتبه صفحات وب سایت در موتور جست و جو و البته نه کل وب سایت، صورت خواهد گرفت. پس صفحه ی اخبار سایت محل خیلی مناسبی برای مورد هدف قرار دادن عبارت های کلیدی طولانی تر با هدف ارتقاء “جست و جو” در موتور جست و جو و بهبود سئو در وب سایت است.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *