جدیدترین و بهترین روش بالا بردن رتبه سایت در گوگل

جدیدترین و بهترین روش بالا بردن رتبه سایت در گوگل ؛ متخصص بهینه سازی سایتتان شوید!

راه های زیادی وجود دارد، که شما را قادر می کند که سایتی بهینه داشته و نتایج بهتری در جستجو های موتور جستجو بدست آورید.  اما به راستی جدیدترین و بهترین روش بالا بردن رتبه سایت چیست؟

بررسی وب سایت از نظر الگوهای بهینه سازی

موتورهای جستجو برای قرار دادن سایت ها در در موقعیت های بالای صفحه نتایج خود دارای تعداد زیادی معیار هستند که وب سایت ها موظفند جهت قرارگرفتن در این موقعیت های بالا، اکثر این معیار ها را رعایت کنند. در مرحله اول کارشناس سئو ابتدا بررسی نماید که وب سایت مورد نظر جهت افزایش رتبه خود تاکنون چه معیارهایی از سئو را رعایت نموده است و همچنین دارای چه معیارهای بدی از سئو می باشد.

برای مثال موتور جستجو کننده گوگل بیش از 200 معیار جهت افزایش رتبه وب سایت در نظر گرفته است. شایان ذکر است موتورهای جستجو هرگز فرمول رياضي دقيق و يا الگوريتم موتور جستجوي خود را که از اسرار آن‌ها است، فاش نمي‌کنند و يا بطور متناوب اين الگوريتم هاي خود را تغيير مي‌دهند ولی با این وجود موتورهای جستجو يک راهنما براي مهندسين سئو فراهم می نمایند که توسط آن بتوانند رتبه‌بندي خود را بهبود بخشند.

استفاده از کلمات کلیدی (Keyword) برای یک منظور خاص

رتبه شما با بالا رفتن تعداد لینک های شما افزایش نمی یابد بلکه رتبه شما زمانی افزایش می یابد که تعداد نمایش سایت شما در نتایج جست و جو افزایش یابد و مخاطبان بر روی لینک شما در موتورهای جست و جو کلیک نمایند.

بر خلاف آنچه تا کنون نسبت به تاثیر کلمات کلیدی برای جستجوی صفحه و سایت در موتورهای جستجوگر شنیده اید ، باید بدانید واژه های کلیدی صفحات نه تنها تاثیر بسیار کمتری نسبت به سایر عوامل برای افزایش رتبه و رنک سایت دارند ، بلکه وارد نمودن کلمات کلیدی بدون ارتباط به محتوای صفحات میتواند بهانه ای برای کاهش رتبه و یا حذف صفحه یا سایت از فهرست نتایج جستجو به موتورهای جستجوگر بدهد.

زمانیکه برای بدست آوردن رنکینگ بالا از کلمات کلیدی استفاده می شود، در واقع از تمامی ترفندهای خود یکجا استفاده کرده اید. باید زمان و تلاش زیادی صرف نمایید ،تا کلمات کلیدی را مشخص و محتوای وب سایت را طبق آن تهیه کنید. و در ادامه از طریق سایت رسانه های اجتماعی گوناگون مورد دسترس محتوای سایت خود را به خوبی ترویج دهید.

هنگامی شروع به تلاش در این زمینه می نمایید، فقط می توان امیدوار بود که به نتیجه ی دلخواه خود می رسید. وگرنه باید کارهای خود در این زمینه را دوباره سازی و تغییراتی در آن اعمال کنید. باید به خاطر داشته باشید، وقتی شما در حال بررسی کلمات کلیدی مختلفی هستید، در واقع فقط کلمه ی کلیدی مناسب با اهدافتان را حدس زده اید.حتی با انجام تحقیقات زیاد که در اصل باید انجام شود، داشتن دانش روز در مورد اینکه چه کلمه ی کلیدی منجر به بدست آوردن نتیجه ی مورد نظر برای شما خواهد شد، ضروری است.این موضوع بدان معنی است که استفاده از سئو این امید را به خواهد داد که حداقل یکی از این کلمات مناسب بوده و ضعف بقیه را پوشش می دهد.
همچنین این ایده را داشته باشید که در واقع هیچ راه تضمینی برای موفقیتی که انتظارش را دارید، در رنکینگ موتور های جستجو نخواهد بود. افراد بسیار زیادی مشغول انجام همین کاری. هستند که شما در حال انجام آن هستید و حتی ممکن است از روش هایی استفاده کنند که در بدست آوردن موقعیت رنکینگ در موتور های جستجو بیشتر تاثیر گذار باشد و به مراتب تاکتیک های موثرتری در هدایت ترافیک وب سایت و دریافت کلیک های بیشتر بکار ببرند.

استراتژی سئو ؛ فرمان بهینه سازی سایت را خودتان در دست بگیرید

متخصص سئو جهت افزایش رتبه وب سایت لیستی از کلیه کارهایی را که می توان به بهبود رتبه وب سایت کمک کرد، تهیه می نماید. این لیست شامل  بهینه سازی on-page و بهینه سازی off-page است. بهینه سازی on-page به کنترل مستقیم کدها درون وب سایت مرتبط می شود که تمام تلاشهای بهینه سازی در این قسمت است زیرا بهینه سازی on-page بیشترین تاثیر را در نتایج موتور جستجو خواهد داشت. بهینه سازی off-page کلیه کارهایی است که در خارج از وب سایت می تواند در افزایش رتبه وب سایت موثر باشد که این قسمت از فرآیند بهینه سازی سئوکار نامحدود است و توسط مهندسین سئوکار جهت بدست آوردن لینک های بیشتر برای وب سایت می تواند بصورت مستمر انجام می شود. بعد از مشخص شدن کارها برای آنها یک زمانبندی در نظر گرفته می شود و با توجه به نقطه هدف وب سایت اهمیت هر کدام از این کارها نیز در این زمانبندی مشخص می شود.

جدیدترین و بهترین روش بالا بردن رتبه سایت چیست؟

راه های زیادی موجود است که از آن طریق قادر به رسیدن به نتایج مورد نظر خواهید بود. یکی از بهترین راه های بهینه سازی که شما خواهید توانست به طریق آن این کار را به نحو احسن انجام دهید، این است که بر روی یک کلمه کلیدی تمرکز نکنید. در عوض سعی برتلاش بسیار برای دریافت نتیجه بهتر داشته باشید.
همچنین ممکن است شما میل به استفاده ی از کلمات طولانی تر در سایت خود داشته باشید. کلمات کلیدی طولانی تر واژه های ویژه ای هستند که مخصوص و مرتبط با موضوع شما در وب سایت تان است و اصلا جنبه ی عمومی نخواهد داشت و نتیجه ی آن کلمه ای کلیدی است که همچنان به زیادی جستجو شده و در عین حال باید دانست چیزی نیست که در انواع وب سایت های دیگر استفاده شود.به عبارت دیگر فقط با کسانی رقابت می کنید که از همان کلمات کلیدی طولانی(مشابه شما) در سایت خود استفاده کرده اند. این مورد نتایج بسیار متفاوتی خواهد داشت.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *