جدیدترین و بهترین روش بالا بردن رتبه سایت در گوگل

۵ روش برای بالابردن رتبه سایت و تولید محتوا

هنگامی که برای اولین بار وب سایت شما راه اندازی و اجرا میشه، اولین فکری که به ذهن شما می رسد اجرای بعضی استراتژی های مارکتینگ محتوا برای هدایت و ارتقاء تعداد بیشتری بازدید به وب سایتتون است. فکر شما در این شرایط انجام هر کاری برای رسیدن به نتیجه ی دلخواهتون است. البته یک مرحله قبل از این افکار باید مورد دیگری اتفاق بیافتد که اکثر مدیران وب سایت اون رو نادیده میگیرن. قبل از هر چیزی باید محتوای وب سایت خودتون رو گسترش و گسترش بدید.

ببینید… برای جلب خواننده، نیاز هست که بعضی دلیل ها رو برای افراد در وب سایتتون فراهم کنین تا تمایلی به حضور در وب سایت شما و خوندن نوشته های سایت شما رو داشته باشن.

باید بدونید که:

  • چه نوع اطلاعاتی باید ارائه بدید؟
  • چه نوع مسائلی رو باید حل کنین؟
  • چطور میتونین به مخاطب ها خودتون کمک کنین؟

ممکنه هنگامی که مقاله ارسال می کنین نظر مخاطب ها خودتون رو جذب کنین، اما اگه هیچ “چسبندگی” در وب سایتتون نداشته باشین، مراجعین زیاد شما، کار فوق العاده ای در وب سایتتون انجام نخواهند داد. اونها فقط در وب سایتتون حضور پیدا میکنن و به سرعت دکمه ی خروج از صفحه رو کلیک می کنن، چون که افراد اطلاعات لازمی که به دنبالش بودند رو در وب سایت شما پیدا نکردن.

۱- محتوای وب سایت خودتون رو گسترش و گسترش بدید

قبل از آغاز مارکتینگ وب سایتتون ، تلاش کنین اول بر روی ارتقاء و تهیه محتوای سایتتون که موجب جلب خواننده میشه کار کنین. در اینجا به ارائه بعضی ایده ها برای انجام این کار پرداختیم:

با بکار بردن یه وبلاگ میتونین با ایجاد یه جریان به طور منظم از محتوا که خیلی جدید و خوب برای مخاطب ها هست، اقدام کنین. محتوای جدید علتی برای بازگشت مراجعین به وب سایت شما میشه. سایت هایی که به طور مرتب و روزانه اقدام به آپدیت محتوای خودتون می کنن، رتبه بهتری در موتورهای جست و جو خواهند داشت.

شما میتونین این کار رو خیلی ساده با راه اندازی یه وبلاگ WordPress انجام بدید. بعد از ارسال نوشته های وبلاگ که برای هر ماه منتشر میشه، میتونین اونها رو بازنویسی کرده و میتونین اون مطالب رو به عنوان نوشته های آزاد بیان کنین.

ایجاد و تهیه محتوا ۲ وظیفه با اهمیت انجام میده که اولی بهینه سازی زمان به مناسب ترین نحو و کمک به بالا بردن زمان لازم برای شما است.

۲- ایجاد یه صفحه در وب سایت تحت عنوان “سوالات متداول”

این ایده هماهنگ با نوع بیزینسی که شما دارین بوده و به اون بستگی داره، اما اگه بیزینس شما مبتنی بر ارائه خدمات باشه، یه لیست از FAQ یا “سوالات متداول” میتونه واقعاً اطلاعات مفیدی برای ارائه داشته باشه. این امر موجب صرفه جویی در وقت شما میشه، چرا که مشتری های ویژه می تونند فوراً جواب سوالات خودشون رو پیدا کرده و نیازی به شما برای پاسخگویی مکرر به سوالات مثل برای هر فردی نخواهند داشت.

۳- تهیه یه لیست از وب سایت های خوب و ایجاد لینک به اونها

این امر ایجاد پیوند با وب سایت های دیگه ممکن هست خلاف به نظر برسه (در این صورت به نظرتون مراجعین وب سایت شما رو ترک نخواهند کرد؟) اما در واقع برعکس این قضیه درست هست. شغل شما به عنوان صاحب وب سایت، ارائه اطلاعات خوب و سودمند برای کمک به مخاطب ها است.

بسیاری از اوقات وب سایت هایی هستن که اقدام به بیان خدمات مکمل به افراد می کنن که از اون بهره مند شوند (اجازه بدید بگیم که مثلاً شما یه آژانس املاک و مستغلات هستید و شما یه لینک محاسبه وام مسکن در وب سایت خودتون ارائه می کنین)

هنگامی که این ریسورس ها رو برای مخاطب ها خودتون کامل می کنین، در واقع در حال ایجاد یه وب سایت خیلی با ارزش برای اونها هستید.

۴- اضافه کردن یه صفحه وب که نوشته های اون در مورد هدف ها شماست

اگر در مورد کاری که شما انجام می دهید و یا آنچه اهدافتان میتونه به افراد ارائه کنه، بازدیدکننده ها اطلاعات خیلی کمی داشته باشن، مراجعه به سایت شما زیاد میشه.

به وضوح روشن هست که تدوین بعضی اطلاعات اولیه در وب سایت به عنوان مقدمه از زمینه کار شما میشه.

۵- ایجاد یه صفحه به عنوان فهرست مطالب

هنگامی که آغاز به ایجاد محتوا و تهیه مقاله می کنین، مطمئناً برای مخاطب ها، خیلی سودمند خواهید بود. حالا چرا اجازه نمیدید که مخاطب های شما ، در مورد مقالاتی که شما بیان می کنین چیزی بدونن و یه راه راحت برای پیدا کردن مطالب وب سایتتون به اونها بیان نمی کنین؟

میتونین مطالب خودتون رو با دسته بندی از هم جدا کنین تا مخاطب های مبتدی بتونن به اطلاعات مورد نیاز خودشون دست پیدا کنن. با این کار در واقع یه “کتابخانه” از مطالب خودتون ایجاد کردید که این کتابخانه میتونه یه صفحه ی وب که دارای عنوان مقاله، شرح کوتاه و لینکی به اصل مقاله باشه.

اگه می خواهید وب سایتی بسازید که مخاطب هاتون اون رو دوست داشته باشن، باید نیازهای اونها رو پیش بینی کنین و محتوا و نوشته های لازم رو برای برآورده ساختن خواسته اونها ایجاد کنین. هر چقدر وب سایت شما به صورتی ساخته بشه که به مخاطب های خودتون احترام گذاشته و اونها رو درک کنه، بیشتر گوگل رو از خودتون خشنود میکنین.

گوگل فقط می خواد مشتری های جستجوگر خودش رو به سمت وب سایت هایی که اطلاعات خوبی بیان می کنن، هدایت کنه. شما میتونین وب سایت های خودتون رو با موقعیتی مناسب ایجاد کنین که پر از اطلاعات خوب باشه.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *