ثروتمندترين و پر درآمدترين سايت های ايران - ایده های پول ساز که درآمد میلیاردی دارند

کسب درآمد از اینترنت – راهنمای بازاریابی اینترنتی

اگه هنوز بیزینس خودتون رو در فضای اینترنتی به ثبت نرسانده اید، اگه هیچ تبلیغی در محیط مجازی نداشتید، اگه به فکر راه اندازی بیزینس در فضای اینترنتی هستید، اگه مارکتینگ اینترنتی رو در نظر دارین و هنوز نمیدونید که از کجا باید آغاز کنین، مراحل زیر به شما کمک میکنه که مارکتینگ اینترنتی بیزینس خودش رو آغاز کنین.

برای کسب درآمد از اینترنت، باید نیاز رو پیدا کنین و به اون جواب بدید

بیشتر کسب و کارهایی که می خواهند آغاز به کار کنن، این اشتباه رو انجام میدن که اول به دنبال محصول می گردن و بعد به دنبال بازار.

برای این که شانس موفقیت خود را افزایش بدید، اول از بازار آغاز کنین. نکته اینه که اول باید گروهی از افراد رو پیدا کنین که به دنبال راه حلی برای مشکلشان می گردن و هنوز نتیجه مورد نیاز خودشون رو پیدا نکرده اند.

به لطف اینترنت تحقیقات در این نوع بازارها دیگه به سختی گذشته نیست:

  • از فروم های آنلاین بازدید به عمل بیاورید و به سوال هایی که به وسیله یوزر ها پرسیده می شود دقت کنین و توجه خودتون رو به مسائلی که اونها تلاش در حل کردن اون دارن، جذب کنین.
  • تحقیقاتی پیرامون عبارت های کلیدی انجام بدید تا کلمه کلیدی که افراد زیادی اون رو مورد سرچ قرار میدن رو پیدا کنین. اما بیشتر تمرکز خود را، روی کلماتی بذارید که رقابت کمتری داره.
  • رقیب ها ویژه خودش رو مورد تحلیل قرار بدید، سایت اونها رو بازدید کنین و کارهایی که انجام میدن رو به دقت زیر نظر داشته باشین. زیر نظر داشتن کار های رقیبانتان و استراتژی های مارکتینگ اینترنتی اونها به شما این امکان رو میده تا نقاط ضعف رقیب ها خودتون رو در جوابدهی تقاضای یوزر ها پیدا کنین و دست به کامل کردن و رفع نقص اونها بزنید، اعتبار خودتون رو افزایش بدید و عرضه کننده بهتری باشین. در این صورت شما میتونین با موضوعاتی که یاد گرفتید، محصول و خدماتی رو تولید و بیان کنین که از قبل، بازار تقاضای اون وجود داره، و حتی این کار رو بهتر از رقیبانتان انجام بدید.

محصولات خودتون رو گسترش بدید و مراحل آماده سازی برای فرایند فروش رو انجام بدید

فروش آنلاین محصولات

در زیر فرمول ثابت شده ای در مارکتینگ اینترنتی برای فروش محصولات می آوریم که مراجعین رو از راه فرایند خرید، از همون اولیه که وارد سایت میشن، تا لحظه ای که خرید رو انجام بدن، هدایت و راهنمایی میکنه:

۱) توجه یوزر ها رو با عنوان های جذاب و مشوق، برانگیزید و اونها رو تحریک کنین.
۲) مسائلی که محصولات شما برای حل اونها تولید شده رو توصیف و شرح بدید.
۳) با بیان راهکارها، محصولات و خدمات خاص و مطمئن، حس اطمینان رو در یوزر ها خود زنده کنین و به اعتبارات خود بیفزایید.
۴) از نظرات کاربرانی که محصولات شما رو استفاده کنه اند، به عنوان یه اعتبار نامه و تصدیق نامه برای محصولاتتان استفاده کنین تا اعتبار خودش رو بالا ببرید.
۵) درباره محصولات خود و این که چطور موجب حل مسائل یوزر ها میشه و چه منافعی رو برای اونها به ارمغان میاره، صحبت کنین.
۶) همراه با محصولات خود، پیشنهاد هایی هم به مشتریانتان بدهید. مثلاً تخفیف و یا بهره مندی از جوایز، حراج ها و …
۷) برای محصولات خود، ضرورت و نیاز ایجاد کنین. این یکی از اصلی ترین و با اهمیت ترین ایده ها و راه کارها در مارکتینگ اینترنتی است، که موجب موفقیت زیادی از شرکت های بزرگ شده.
۸) از یوزر ها برای خرید دعوت به عمل آورید.
بعد از بکارگیری این مراحل و اجرای استراتژی های مارکتینگ اینترنتی، باید توجه داشته باشین که دقت خودتون رو بر روی این مسئله بذارید که خدمات و محصولات شما به شکلی خاص قدرت حل مسائل و جوابدهی نیازهای مشتری ها و بهتر ساختن زندگی هایشان رو داره. در مارکتینگ اینترنتی باید خودش رو جای مشتریانتان بذارید و مثل اونها فکر کنین.

سایت خودتون رو طراحی کنین

بعد از پیدا کردن بازار، محصول و همینطور مطمئن بودن از فرایند خرید و فروش، حال وقت اون رسیده است که سایت خودتون رو طراحی کنین تا حضوری مستمر و ملموس در محیط مجازی برای به سرانجام رساندن مارکتینگ اینترنتی خود داشته باشین. فقط کلید سادگی رو در همه مراحل به خاطر داشته باشین و ملکه ذهن خود سازید. شما کمتر از ۵ ثانیه فرصت دارین تا توجه یوزر رو جذب کنین، در غیر این صورت یوزر سایت رو ترک میکنه و ممکنه هرگز به اون باز نگردد.

چند نکته با اهمیت که باید قطعاًً به خاطر داشته باشین:

  • از یه یا ۲ فونت ساده استفاده کنین.
  • مسیریابی سایت رو راحت، تمیز و واضح طراحی کنین. نوار مسیریابی در همه قسمت های سایت باید یکسان باشه.
  • از سرویس های ایمیل برای مارکتینگ اینترنتی استفاده کنین و محصولات خودتون رو از این طریق بازاریابی کنین.
  • طراحی سایت خودتون رو نحوی طراحی کنین که در اون مراحل خرید به راحتی انجام بشه. بیشتر از ۲ کلیک فاصله بین مشتری و درگاه پرداخت نباشه.
  • وب سایت، فروشگاه و نماینده شما در فضای مجازی است. پس اون رو مشتری پسند طراحی کنین.

مشتری های مورد هدف بیزینس خودتون رو از راه موتور های جستجو به سایت خود هدایت کنین

یکی از راحت ترین و با سرعت ترین راه های که میتونین با بکار بردن اون، تعداد بازدید گسترده ای رو به سایت خود هدایت کنین، روش تبلیغات کلیکی یا همون پرداخت به ازای هر کلیک است. تبلیغات کلیکی در حالت کلی، در مقایسه با هدایت تعداد بازدید به طور طبیعی یا ارگانیک، ۲ برتری داره:

  • اول این که تبلیغات کلیکی در صفحات سرچ به سرعت به نمایش در می آید.
  • دومین برتری اینه که به شما این امکان رو میده تا عبارت های کلیدی متفاوت مورد نظر خودتون رو امتحان کنین و مناسب ترین اون رو برگزینید.

با بکار بردن این روش در استراتژی مارکتینگ اینترنتی بیزینس خود، نه تنها تعداد بازدید انبوهی رو به سرعت به سایت خود هدایت می کنین، بلکه با بکار بردن تبلیغات کلیکی شما قادر خواهید بود تا مناسب ترین و پر کاربردترین و مفیدترین کلمه کلیدی خودتون رو پیدا کنین و اون رو در صفحات سایت خود توزیع کنین، که به سایت شما در رتبه ارگانیک موتور های جستجو کمک میکنه.

اعتبار خودتون رو افزایش بدید

مردم از اینترنت استفاده می کنن تا اطلاعات مورد نیازشان رو پیدا کنن. اطلاعات مورد نیاز مخاطبانتان رو به رایگان در سایت های دیگه قرار بدید، در این صورت شاهد زیاد شدن تعداد بازدید و رتبه بهتر سایت در موتورهای سرچ خواهید بود. نکته این جاست که به همراه اطلاعات خود، لینکی از سایت خودتون رو هم قرار بدید.

  • محتوای تخصصی و رایگان به اشتراک بذارید تا همه بتونن از اون استفاده کنن. مقاله، ویدئو و یا هر نوع محتوایی که فکر می کنین خوب باشه رو در دایرکتوری های آنلاین و یا سایت های رسانه های اجتماعی قرار بدید.
  • اگه محتوایی با ارزش دارین، لینک ” ارسال به دوستان” هم برای اون قرار بدید.
  • در جاهایی که بازار هدف شما حضور بیشتری داره، مثل فروم ها و سوشال نتورک حضوری فعال و عالی داشته باشین.

با بکار بردن موضوعات بالا، مراجعین و یوزر ها جدید پیدا میکنید. حتی بهتر از اون، هر سایتی که نوشته های شما رو به اشتراک می گذارد و از اون استفاده میکنه، یا به سایت شما لینک داره. موتورهای سرچ، لینک هایی رو می پسندند که از سایت های وابسته سرچشمه میگیرن و پس رتبه سایت، اثر پذیری خیلی مثبتی خواهد داشت.

از قدرت مارکتینگ اینترنتی از راه ایمیل استفاده کنین و مراجعین رو به مشتری ها و مشتری ها تبدیل کنین

وقتی شما لیستی از ایمیل های مراجعین، یوزر ها و مشتری ها سایت خود تهیه می کنین، در واقع شما در حال جمع آوری با ارزش ترین اطلاعاتی که به دریافت وکار شما کمک میکنه، هستید. مشتری ها شما با دادن ایمیل هایشان به شما اجازه میدن که برایشان ایمیل ارسال کنین. و این کار به این معنی است که:

  • شما میتونین مواردی رو به اونها عرضه کنین که مورد نیاز و درخواست اونها است.
  • شما میتونین ارتباطی دائمی با اونها برقرار کنین که اثر پذیری خیلی مهمی در دریافت و کارتان خواهد داشت.
  • مارکتینگ اینترنتی از راه ایمیل، ارزان تر، کارامدتر و مؤثر تر از فکس یا تبلیغات از راه نشریات، مجلات و …. میشه.

درآمد خودتون رو ارتقاء بدید

یکی از با اهمیت ترین استراتژی های مارکتینگ اینترنتی اینه که ارزش مشتریانتان رو افزایش بدید و به اونها اجازه بدید که بدانند، اونها برای بیزینس شما با ارزش هستن. حداقل ۳۶ درصد افرادی که از شما خرید می کنن، باز هم از شما خرید میکنن. اما به شرطی که شما همواره همرا اونها باشین و پا به پای اونها حرکت کنین. پس، از راه های زیر استفاده کنین تا مشتریانتان باز هم از شما خرید کنن.

ارتقای درآمد

  • محصولاتی بیان بدید که مکمل محصول اصلی خریداری شده اونها باشه.
  • به مشتریانتان کپن ها و تخفیف های الکترونیکی هدیه بدید تا در خرید های بعدی از اون استفاده کنن. این روش در روحیه خرید اونها اثر پذیری بسزایی داره.
  • در صفحه ای که در پایان هر خرید، از مشتری ها و مشتری ها تشکر می کنین، محصولات مثل رو هم پیشنهاد بدید.
  • به مشتریانتان حس اطمینان، اعتماد و وفاداری ببخشید، اونها به شما وفادار تر خواهند بود.

اینترنت با چنان سرعتی تغیر و گسترش یافت که حالا ۱ سال کار در فضای اینترنت، برابر است با ۵ سال کار در جهان واقعی. اما چیزی که اصلاً تغییر نکرده، قواعد مارکتینگ اینترنتی، قواعد راه اندازی و گسترش بیزینس اینترنتی موفق است.

اگه شما هم هدف دارین تا از یه بیزینس کوچیک آغاز کنین و اون رو در فضای مجازی گسترش بدید، مراحلی که در این مقاله و مقاله قبل در حوزه مارکتینگ اینترنتی گفته شد رو دنبال کنین و اونها رو انجام بدید.

اگه از قبل در فضای اینترنت حضور داشتید، یه تحلیل اجمالی و کلی انجام بدید و ببینید اگه مرحله ای جا مانده و یا اجرا نشده، اون رو تصحیح کنین. شما باید قواعد و قواعد پایه رو رعایت کنین تا بتونید بیزینس موفق داشته باشین.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *