بالا بردن سرعت طراحی سایت

بالا بردن سرعت طراحی سایت برای پروژه های بازاریابی اینترنتی

هر یک از این روش ها روند ایجاد و ساخت سایت رو با سرعت ترمی کنه. باید به خاطر داشته باشین که هسته ی اصلی مارکتینگ اینترنتی، ایجاد و ساخت سایتی بهینه است!
مراحل ایجاد یه وب سایت کوچیک محلی برای بازاریاب های اینترنتی و برای بهره وری در وب که از اون استفاده می کنن،است. اگه تمایل به درآمدزایی در اینترنت رو دارین، این مرحله بسیارمهم و واجب است. به عبارتی برای جذب توجه بیشتر مشتری و به وجود آوردن اعتبار در تجارت اینترنتی و مارکتینگ به طور آنلاین نیاز به طراحی یه وب سایت بهینه دارین.
این که چرا در این روند زیادی از بازاریابان تازه کار اینترنتی در مراحل اولیه و تحلیل متوقف میشن، واضح و آشکار است. اما باید دانست که چند روش برای انجام این کار وجود داره که در اینجا چند روش مناسب برای بالا بردن سرعت طراحی و ساخت و سئو برای پروژه های مارکتینگ اینترنتی به شما معرفی خواهیم کرد:

بکار بردن فایل های ویدئویی

یه صفحه ی فروش تصویری معمولاً به صورت یه ویدئو، به همراه چند نکته توضیحی و لینک سفارش کالا است. هنگامی که هدف ایجاد فیلم ویدئویی مخصوص محصول تان رو کردید، مرحله ی بعدی ساخت و طراحی و سئو کار ساده ای میشه.

بکار بردن منبع متخصص

اگه تصمیم دارین که طراحی سایت خودش رو به بقیه واگذار کنین، نیاز به بودجه برای پرداخت به طراح های این پروژه دارید.اما هزاران طراح عالی با استعداد و خلاق برای کمک وجود داره. وب سایت های مستقلی مثل سایتهای زیر فهرستی از افرادی رو که قادر به ساخت و طراحی سایت هستن به شما بیان می کنن.

در زیادی از این سایت ها ، تا زمانی که متقاضی از نتیجه ی کار رضایت نداشته باشه،نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهد بود. همینطور اشخاصی که علاقه به انجام پروژه شما دارن، برای انجام پروژه شما به هزینه ی مورد نیاز اون هم اشاره می کنن. پس انجام پروژه شما درابتدا بین این افراد به مناقصه گذاشته میشه. این 2 عامل موجب کم شدن هزینه ها شده و پروژه ی شما به مناسب ترین نحو وهمچنین با مناسب ترین کیفیت با هزینه ی مناسب تمام میشه.

استفاده از سایت های بقیه

اگه شما محصول خاصی برای فروش ندارید، میشه به عنوان وب سایت وابسته به فروش محصولات وب سایت های دیگه اقدام کنین. اگه چه این وب سایت مال شما نیست اما این کار فرصتی برای درآمد زایی، دریافت تجربه و به وجود آوردن لیستی از مشتری ها برای شما تلقی میشه.

همینطور فرصتی کوچیک برای شما به شمار می رود تا در این زمان محصولات خودش رو تولید و تجارت اینترنتی خودش رو راه اندازی کنین.

Private label rights products یا PLR اغلب با خود وب سایت های فروشگاهی همراه است. البته معمولاً میتونین محصولات PLR و خود سایت فروشگاهی رو ادیت کنین. نه تنها میتونین محصولات خاص ایجاد کنین بلکه خود وب سایت فروشگاهی هم خاص میشه؛ لازم نیست کار خاصی انجام بدید، کافی است لینک “سفارش کالا” رو در اون قرار بدید تا وب سایت به شما تعلق پیدا کنه.
هر یه از این روش ها روند ایجاد و ساخت سایت رو کوتاه تر می کنه. باید به خاطر داشته باشین که هسته ی اصلی مارکتینگ اینترنتی، ایجاد و ساخت سایت است.


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *