آموزش ساخت سایت با PHP

آموزش ساخت سایت با php – روش درست كردن وب سايت پی اچ پی

پی اچ پی (PHP) یه زبان کد نویسی است که برای ساخت سایت از اون استفاده میشه. برنامه نویسان PHP می توانند انواع متفاوتی از سایت ها رو با بکار بردن این زبان اجرای کنن. از سایت های کوچیک شخصی تا وب سایت ها و پرتال های بزرگ و حتی نرم افزارهای تحت شبکه. درست کردن وب سایت با پی اچ پی نیازمند اشراف به این زبان کد نویسی و چند تکنولوژی دیگه با نام های اچ تی ام ال ، سی اس اس و jQuery است. اگه می خواهید خودتان دست به عمل بشید و هنوز سر رشته ای از این زبان ندارید، پیشنهاد میکنیم از کتابهای آموزشی و PDF های رایگان که در اینترنت موجود است استفاده کنین. در ادامه این مطلب یکی از مناسب ترین کتابهای رایگان آموزش ساخت سایت با php از مبتدی تا پیشرفته رو برای دانلود قرار داده ایم. اما اگه وقت کافی برای این کار ندارید اما مایل هستید خودتان سایتتون رو اجرای کنین، بهتر است از نرم افزارهای متن باز موجود مثل وردپرس و جوملا استفاده کنین.

آموزش ساخت سایت با php

آموزش ها و روش درست کردن وب سایت با پی اچ پی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته دسته بندی میشه. پیگیری و یادگیری این آموزش ها در کوتاه مدت چندان ممکن به نظر نمی رسد. با این حال اگه شما هدف یادگیری این زبان کد نویسی رو دارین، سایت W3Schools به طور قدم به قدم و خوب آموزش های خوبی بیان میده.

http://www.w3schools.com/php

 

همینطور آموزش های فارسی زیادی در باره PHP وجود دارن که زیادی از اونها رایگان هستن. مثل:

http://ilikephp.ir/tutorial/id/13/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-PHP/

 

دانلود کتاب آموزش ساخت سایت با php از مقدماتی تا پیشرفته

در کتاب آموزش ساخت سایت با php از مقدماتی تا پیشرفته علاوه بر اینکه زبان کد نویسی پی اچ پی از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده شده زبان کد نویسی AJAX هم به خوبی در این کتاب بیان شده. لازم به بیان است کتاب حاضر همراه با مثال های متعددی گردآوری شده که در فایل دانلودی موجود است.

دانلود کتاب آموزش ساخت سایت با php از مقدماتی تا پیشرفته

شرکت طراحی سایت ایلیانا آماده است پروژه های طراحی سایت شما به زبان PHP رو به طور کامل اجرا کنه.

 

 

 


Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

Deprecated: DateTime::__construct(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/u434423823/domains/iliana.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-shamsi/lib/Date/Jalali.php on line 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *